Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 10:25:18 +0300

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11026 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, Allapanuhoidla// 
Elevaator// Katlamaja// Kontori// Poeg 42// 43// 45// 46// Veehoidla// Nurme 
küla, 19210 Uduvere-Suigu-Nurme tee (tee) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27106200>  (menetlus nr: 
448923), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister